AutoFrontal ratkaisee korjaamon arkisia ongelmia

AutoFrontal on ratkaisu korjaamoille, jotka kaipaavat tukea autotekniikkaan ja diagnostiikkaan liittyvissä pulmissa. Sopii erityisesti monimerkkikorjaamoille!

Tuotiinko korjaamollesi auto, jollaista et aiemmin ole korjannut? Etkö löydä tarpeeksi tietoa muista lähteistä? AutoFrontal-portaali on juuri tällaisia tilanteita varten.

AutoFrontal käytössä korjaamolla.
AutoFrontal ja muut ohjelmistot ovat nykyaikaa myös autokorjaamotoiminnassa.

AutoFrontal auttaa vikadiagnoosissa

Erilaiset korjaamo-ohjelmistot ovat nykyään tärkeitä työkaluja mekaanikolle ja työnjohdolle, kun ajoneuvon vikaa kartoitetaan. Nykyaikaisten henkilöautojen vikadiagnoosiin tarvitaan testereiden lisäksi myös valtava määrä informaatiota. Tässä kohtaa AutoFrontal-ohjelmistosta on hyötyä.

Ohjelmistosta löydät tuhansia mallikohtaisia korjausohjeita ja vikatiedotteita, jotka on tarkoitettu vikaantuneen ajoneuvon korjaamiseen tai jonkin tunnetun ongelman ratkaisuun. Monimerkkikorjaamossa AutoFrontalia kannattaa käyttää jo työn vastaanotossa. Ajoneuvo voidaan määrittää joko rekisterinumerohaulla tai täyttämällä ajoneuvon tiedot mallin ja moottoritunnuksen perusteella.

Ajoneuvon valittuasi näet listauksen kyseiseen ajoneuvoon linkitetyistä huoltotiedotteista. Tärkeimmät huoltoon ja korjaukseen liittyvät tiedotteet ovat aina listan kärjessä. Kun oikea ajoneuvo on valittuna, voit hakea tiedotteita myös vian oireen perusteella. Korjausohjeita on mahdollista hakea myös vikakoodien perusteella.

AutoFrontal lyhyesti

  • Tuhansilta korjaamoilta kerätty tieto yhdessä portaalissa
  • Mallikohtaiset vikakoodit ja korjausohjeet
  • Yli 300 000 vikakoodia ja yli 8000 huolto- ja korjaustiedotetta
  • Ajoneuvon tunnistus rekisterinumerolla
  • Suomenkielinen
  • Hotline-palvelu arkisin klo 8–16

Asiantunteva Hotline auttaa!

Korjaamolla tulee vääjäämättä vastaan tilanteita, joihin ei meinaa löytyä ratkaisua. Siksi AutoFrontal-portaaliin kuuluu lisäksi suomenkielinen Hotline-palvelu, josta saat tukea vianhakuun ja autoteknisiin kysymyksiin. Hotline-asiantuntijamme tarjoavat teknistä tukea myös Kahan toimittamiin testereihin ja varaosiin.

Mikäli vastaan tulee ongelma, johon et löydä vastausta valmiista AutoFrontal-tiedotteista, ota rohkeasti yhteyttä Hotlineen!

Huom! AutoFrontal toimii sekä tietokoneella että matkapuhelimessa. AutoFrontal.com -sivustolle voit kirjautua omalla käyttäjätunnuksellasi, ja ohjelmisto on käytettävissä suoraan selaimesta.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: lisenssit(at)kaha.fi

PSSST! Lue esimerkki Renault Kadjariin liittyvästä Hotline-tapauksesta.

Jaa tämä artikkeli: