Saksalaiset autolehtijätit ovat jälleen julkaisseet vuosittaisten Best Brand -lukijaäänestyksiensä tuloksia. Kuten aiemmatkin vuodet, myös 2021 oli saksalaisen SONAXin juhlaa autonhoitotuotteiden kategoriassa. SONAX ylsi ykkössijalle niin Auto Bildin, Auto motor und sportin, Motorsport aktuellin, Autozeitungin kuin Motor Klassikinkin äänestyksissä.
Erilaiset lukijat, samanlaiset autonhoitomieltymykset
Kaikkein suurinta suosiota SONAX-tuotteet nauttivat Auto Bildin lukijoiden keskuudessa – huimat 70,6 % äänestykseen vastanneista oli sitä mieltä, että SONAX on autonhoidon ykkönen. Yli 60 % ääniosuuden saksalaisbrändi saavutti lisäksi Motorsport Aktuellin äänestyksessä. Näkyvä yhteistyö kansainvälisten moottoriurheilutiimien kanssa on siis kantanut hedelmää.
Auto motor und sport -lehden lukijat jakavat vuosittain Best Brand -titteleitä ansioituneille tuotemerkeille eri kategorioissa. Jo 16. kerran peräkkäin SONAX pokkasi ykköspaikan autonhoitotuotteissa, tällä kertaa selkeän 58,9 % ääniosuuden turvin. Myös Auto Zeitung ja klassikkoautoihin keskittynyt Motor Klassik luottivat SONAXiin autonhoidon ykkösmerkkinä.
Vaikka kunkin saksalaislehden lukijakunta on erilaista, ovat he autonhoidon mieltymyksissään samoilla linjoilla: SONAX-tuotteet lunastavat lupauksensa.
> SONAX-tuotteet Autoluettelossa
Etsi lähin SONAX-jälleenmyyjä.
Lue myös: Uudistunut Sonax.fi -sivusto on nyt auki