Kymmenennen kerran peräkkäin: Webaston lisälämmitin valittiin “Best Brand” –merkiksi

Webasto_hohtava_auto

Jälleen kerran saksalaisen Auto Motor und Sport –lehden lukijat ovat äänestäneet Webaston ykkössijalle lisälämmitinten tuoteryhmässä.

Jo kymmenen vuoden ajan Auto Motor und Sport on pyytänyt lukijoitaan nimeämään parhaan tuotemerkin lisälämmitinten sarjassa, ja yhtä kauan vastaus on ollut sama: Webasto. Jälleen vuonna 2015 suurin osa lukijoista äänesti Webaston puolesta sen kerätessä 64,5 % kaikista äänistä.

”Webasto on synonyymi huippuluokan lisälämmittimelle. Seikka että meidät on valittu parhaaksi merkiksi kymmenen vuoden ajan peräkkäin, kertoo meille että asiakkaamme arvostavat suuresti lämmittimiemme mukavuutta ja turvallisuutta”, sanoo tohtori Joachim Damasky, joka on Webasto SE:n johtoryhmän jäsen sekä vastaa Thermo Systems – osastosta. ”Tämä palkinto on meille hyvin tärkeä. Syy on selvä, sillä valinnan tekivät 112000 Auto Motor und Sportin lukijaa, jotka ovat paitsi objektiivisia myös puolueettomia.”

Auto Motor und Sport pyysi lukijoitaan äänestämään suosikkinsa kaikkiaan 24 eri kategoriassa aina autovakuutuksista pyyhkijänsulkiin.

ams_BB15_Standheizungen

Linkki alkuperäiseen uutiseen

 

Jaa tämä artikkeli: